پروژه مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی :: خرید مقاله و سوالات استخدامی

خرید مقاله و سوالات استخدامی

فروش انواع سوالات استخدامی،مقالات ترجمه شده،پایان نام ها و...

بایگانی
کلمات کلیدی

دانلود مقاله ترجمه شده

استخدامی آموزش و پرورش

دانلود دفترچه سوال استخدامی آموزش و پرورش

دانلود پایان نامه دانشگاهی

دانلود مقاله

دفترچه سوالات استخدامی عمومی بانک تجارت

دفترچه سوال استخدامی آموزش و پرورش

مقاله

دانلود پایان نامه

دانلود مقاله ی ترجمه شده

دانلود پروژه دانشگاهی

استخدام بانک تجارت

دفترچه سوالات استخدامی بانک تجارت

نمونه سوالات استخدامی

کارآموزی

ترجمه مقاله اصول اخلاق پزشکی برای دانشجویان رادیولوژی

پایان نامه دانشگاهی

دفترچه سوالات استخدامی رشته مدیریت بانک تجارت

دانود دفترچه استخدامی

سوال استخدامی بانک تجارت

دفترچه سوالات بانک تجارت

ترجمه مقاله واکنش سرمایه گذار به مدیریت سود

استخدام

پروژه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک

پروژه بانک

مقاله شبکه اجتماعی آنلاین

مقاله شبکه اجتماعی

ترجمه مقاله مدل نظری کنش اجتماعی عمدی در شبکه های اجتماعی آنلاین

پروژه مدلسازی و شبیه سازی سیستم بوسیله سیستم توده pso

پایان نامه مدل سازی

پروژه مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی

pouya momeni | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مقایسه گیربکس اتوماتیک با گیربکس دستی
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 80
______________________________________________________
چکیده:
در این پایان نامه سعی بر این شده است تا مزایای خودرو های با گیر بکس اتوماتیک نسبت به خودرو هایی با گیربکس دستی آورده شود و مورد بحث قرار گیرد 
گیربکس های اتوماتیک مقرون به صرفه بوده و دارای توان بهتری نسبت به گیربکس های دستی می باشد ولی دارای هزینه نگهدارری بالایی ا ست  درزیر به چند مزیت گیربکس اتوماتیک نسبت به گیر بکس دستی اشاره می شود 
1-افزایش طول عمر موتور به علت تعیین زمان مناسب برای تعویض دنده ها با توجه به مشخصات موتور 
2-کاهش مصرف سوخت خودرو و متعاقب آن آلایندگی کمتر محیط زیست 
3-کاهش خطرات ناشی از ناآگاهی راننده و ..
بخشی از مقدمه
گیربکس اتوماتیک جانشین گیربکس دستی در انتقال قدرت محرک عقب (R.W.D) است. و راننده را از تعویض دستی دنده ها بی نیاز می کند. اکسل محرک اتوماتیک همان وظیفه را در خودروهای محرک جلو (F.W.D) (و یا خودروهای موتور وسط و یا موتور عقب) بعهده دارند. اما بصورت یک جا همراه دنده های دیفرانسیل در داخل محفظه اکسل نصب شده اند.
توسعه گیربکس های اتوماتیک از سالهای پیش آغاز شده است. بعضی از خودروهای ساخته شده در دهه های آغازین این قرن گیربکس هایی شبیه به گیربکس های مدرن امروزی داشتند. در سالهای آخر دهه1930 کمپانی های خودروسازی کرایسلر – جنرال موتورز و سازندگان دیگر گیربکس هایی در دست تحقیق داشتند بعضی از آنها حتی بطور محدود گیربکس هایی تولید کردند که ذیلاً به شرح تکامل گیربکس های اتومات و مراحل گذرانده شدة آن تا اینکه به گیربکس های مدرن امروزی تبدیل شده می پردازیم: 
در اوایل جعبه دنده ها سنکرونیزه بوده (در سال 1930) سپس در سال 1933 جعبه دنده های نیمه اتوماتیک عرضه شد که در آن از دنده های سیاره ای با وزنه های گریز از مراکز جهت کنترل آنها استفاده شده بود و اجازه می داد که تعویض دنده ها بطور خودکار از سرعت پائین به سرعت بالا انجام گیرد و با وجود این در آن از یک کلاچ اصطکاکی نیز استفاده می شد. بعدها از جعبه دنده های فوق سرعت استفاده شد. در سالهای بعد از جعبه دنده های نیمه اتوماتیک که در آن از دنده های سیاره ای و کنترل کننده هایی که بطور هیدرولیکی و مکانیکی عمل می کرد استفاده شد. و بعد از چند سال کلاچ هیدرولیکی ابداع شد که می توانست با دور آرام موتور جعبه دنده در حال درگیری باقی بماند که این طرح گام موفقیت آمیزی در ابداع جعبه دنده های نیمه اتوماتیک بود که در طرح های بعدی بجای کلاچ هیدرولیکی مبدل گشتاور هیدرولیکی جایگزین شد که در آن هنوز یک کلاچ پایی استفاده شد.[2]

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی